השאר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם. או התקשר עכשיו לנציג 0503-224-224
 
   
   
   
 
 
חנות וירטואלית- להשיג ולשמר לקוחות
כמו לכל עסק טוב, גם לחנות וירטואלית צריך להיות מעגל לקוחות חוזרים. זהו, למעשה, מקור ההכנסה המשמעותי ביותר של כל עסק, ושל חנות וירטואלית בפרט. רוב הלקוחות שנהנו מרכישה שביצעו בחנות הוירטואלית שלך, יחזרו לבצע רכישות נוספות

אם כך, איך ניתן ל"שמר" לקוחות? מה יגרום להם "ליהנות" מרכישה שביצעו?
חנות וירטואלית- להשיג ולשמר לקוחות
חנות וירטואלית בפייסבוק - להנות מכל העולמות
כבר מספר שנים שהפייסבוק מהווה גורם משפיע על תחומי חיים רבים. הפייסבוק, שהתחיל כרשת חברתית, הפך במהרה לזירה כלכלית בעלת זרועות רבות, בה נבנים ומתנהלים קשרים ומהלכים עסקיים בכל רגע נתון
חנות וירטואלית בפייסבוק היא פתרון מושלם לבלוט ולמכור ברשת החברתית המצליחה
חנות וירטואלית בפייסבוק - להנות מכל העולמות
מסחר אלקטרוני - עולם ומלואו

עולם המסחר האלקטרוני הוא חדשני, מרתק ובעל רבדים רבים, אשר מתחוללים בו שינויים על בסיס יומי כמעט. זהו עולם דינאמי ביותר, ועובדה זו מאפשרת שדרוג של כל עסק באמצעות חנות וירטואלית.

מסחר אלקטרוני - עולם ומלואו
אפליקציית חנות וירטואלית בפייסבוק
כולנו כבר יודעים, כי חנות וירטואלית היא מבין האמצעים היעילים לצמצום הוצאותיו והגדלת רווחיו של עסק. אך... האם יש יעיל מכך?
חנות וירטואלית בפייסבוק מבית FirstShop היא הפתרון החדש להצלחה כללית מסחררת
.
אפליקציית חנות וירטואלית בפייסבוק
חנות וירטואלית- "בדק בית" הקודם להשקה
כל בעל חנות וירטואלית הוא סוחר, אך יכול להיות לקוח בחנות וירטואלית אחרת.
נסו להפטר מהמחשבה שהחנות הוירטואלית שלכם היא, וחשבו כמו לקוח פוטנציאלי. סרקו את החנות הוירטואלית שלכם, והקדישו לכך זמן וחמשבה רצינית.
חנות וירטואלית- "בדק בית" הקודם להשקה
חנות וירטואלית גם לעסק קטן וגדול
בשימוש נכון, יכולה חנות וירטואלית להפוך כל עסק למצליח- קטן כגדול.
בעבר הרחוק היו חנויות וירטואליות נחלתם של בעלי עסקים גדולים בלבד, ו\או של בעלי תקציבי פרסום גבוהים במיוחד.
כיום יחד עם FirstShop ניתן להקים חנות וירטואלית במחיר שווה לכל כיס.
חנות וירטואלית גם לעסק קטן וגדול
הגדרת קהל היעד בחנות וירטואלית
חנות וירטואלית היא עסק לכל דבר, בין אם היא אמצעי המסחר היחיד של העסק ובין שהיא מנוהלת במקביל לעסק או חנות מסורתיים. לכן, כמו בכל עסק, ישנם מספר פרמטרים חשובים עליהם בעל החנות הוירטואלית צריך לענות עליהם- טרם פתיחת החנות הוירטואלית ובזמן ניהולה השוטף.
הגדרת קהל היעד בחנות וירטואלית
דגשים חיוניים בחנות וירטואלית
התחלתם בהקמת החנות הוירטואלית שלכם או שהנכם בשלב שלפני ההקמה?
בואו ולמדו על מספר דגשים חיוניים, שיכולים לשפר עד מאוד את מספר המכירות בחנות הוירטואלית.
דגשים חיוניים בחנות וירטואלית
התפתחות המסחר האלקטרוני - אז למה חנות וירטואלית?
בשנים האחרונות הפך האינטרנט לנחלת הכלל, והוא מהווה חלק משמעותי מחייו של כל אדם כמעט.
כך גם נולד המסחר האלטרוני שהפך להיות מוכר מאוד בקרב קהילת גולשי האינטרנט,המשתמשים בחנויות וירטואליות באופן קבוע לביצוע רכישות באינטרנט.
התפתחות המסחר האלקטרוני - אז למה חנות וירטואלית?
שלבים בדרך לחנות וירטואלית מצליחה
לחנות וירטואלית הפוטנציאל להיות מכונה שמדפיסה כסף, וזאת בתמורה להשקעה כספית מזערית ביחס לרווחים הרבים וארוכי הטווח שהיא "תייצר".
הגורמים המביאים לרווח רצוי מהחנות הוירטואלית החדשה שלך מתחלקים למספר שלבים.

שלבים בדרך לחנות וירטואלית מצליחה